torsdag 6. juni 2013

Hagekos

Det har skjedd mye i hagen i det siste. Her kommer en liten oppdatering:

Har fått plantet ut to tomatplanter og to agurkplanter i solveggen på andehuset. Agurkplanten til høyre sådde min svigerfar tidlig i vår, så håper virkelig jeg får agurker på den. Resten er kjøpt som små planter, men har nå vokst seg store og fine i drivhuset. En del rabarbara har vi også langs husveggen.

 Dyrene på gården, drivhus, andehus, andedam steinbed. Her koser jeg meg :)

 Åkerlappen nesten ferdig. Har allerede satt løk og poteter på to rader. På de to som er igjen skal jeg ha brekkbønner/sukkererter og purre ++ 

Pallekarm med jordbær. I utgangspunktet tenkt at skal stå litt i høyden på grunn av fuglene, men foreløpig står de fortsatt på bakken.. 

 Også en rad med bringebær er kommet opp. Disse er "arvet" fra hagen på sørlandet. Vi kunne jo ikke bare kaste dem. Gleder meg stort til det kommer bringebær!
 
Litt blomster må man jo også ha i hagen, og rhododendronen blomster så fint:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar