tirsdag 28. mai 2013

Badeender!

Det tok en dag før mamma Clara tok med alle ungene ut på luftetur, og siden har de stort sett vært ute. De bader og spiser og er bare knusbedårende. Pappa Kalle har visst skjønt at noe har skjedd, og han er borte og ser på dem innimellom. Clara er i utgangspunktet eneforsørger, og passer og varmer, men Kalle er stort sett ikke langt unna. Søte er de alle sammen!

 Første badetur i den lille "dammen". Greit å teste litt før man begir seg ut på store åpne hav.

 Her er alle ungene samlet. De som er lysest kommer til å ligne mest på Clara. De mørke kommer til å ligne mer på Kalle som nesten er helt svart. Men man kan uansett ikke vite hvordan de blir før de er voksne.

 Tøffingene prøver seg ut i den store dammen. Og det mestret de lett. Født med svømmeføtter:)

 Etter en lang og strevsom dag er det godt å gjemme og varme seg under mamma.

 Dette er den lille ungen jeg hjalp ut av egget. Den er mindre og lysere enn de andre uten at vi vet hvorfor. Denne tror jeg vi skal beholde selv. Resten skal etterhvert gies bort eller selges.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som dere bor veldig idyllisk <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg lager min egen hagedrøm! Heldigvis har jeg en nevenyttig samboer som kan hjelpe meg med å få det som vi vil:)

      Slett