mandag 25. november 2013

Bukse #2 : Blå sparkebukse

Ikke lenge etter at jeg fant ut at jeg var gravid begynte jeg å strikke en sparkebukse. Jeg visste jo ikke da om de ble en jente eller en gutt, så valgte en blåfarge jeg synes passet til begge. Etter som formen ble dårlig ble alle prosjekter satt på pause, men rakk heldigvis å bli ferdig med buksa, som med nøstebarnpleddet, rett før hun kom.



Med rosa knapper ble den litt mer jentete og denne brukte vi på vei hjem fra sykehuset. Synes det er morsomt å prøve ut forskjellige mønster, som for eksempel dette bærestykket. Trodde det skulle være veldig vanskelig, men var egentlig ganske lett når jeg først kom i gang. Denne har vi brukt mye og tar den gjerne på om hun skal pynte seg litt. Og den paser fortsatt, selv om hun er over to måneder nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar