mandag 16. mai 2011

Lykke.lig tilfeldighet

I mars kom jeg med et innlegg som het lykke.lig. Denne bloggen handler jo også om det, hva som gjør meg lykkelig. Sommerfugler, natur, sommer, insekter. Alt sammen på en gang! I motsetning til mange andre jenter er insekter min store hobby og store deler av sommeren går med på observere bevisst og ubevisst med og uten kamera. Kanskje jeg til og med skal legge noen bilder her på bloggen etterhvert.

Tilbake til lykke.lig. I mars fant jeg på Fretex et putetrekk, satt sammen av to stoffer med "motsatt" trykk. Perfekt!!
For et par uker siden besøkte jeg samme butikk, og der mellom alle de andre stoffene fant jeg dynetrekket som hørte til. Er det mulig? Nå er jeg veldig glad for at jeg ikke satte saksa i putetrekket!

Det er et sengesett for barn, så stoffbitene er ikke store. Men de skal nå pent brettes sammen og en gang taes fram ved den rette anledningen :)




1 kommentar:

  1. Oi, så fint! Der var du heldig! Synest verkeleg det er verdt å spare på dette, ja:)
    Visst/når eg får bytte/kjøpe stoff, så skal eg lage eit innlegg om det. Så får du kanskje litt fleire kontaktar i retrostoffverden...
    Sonja :-)

    SvarSlett