søndag 20. februar 2011

Presskannevarmer # 1: Rød gardin, ferdig

Presskannevarmeren som ble gitt bort i julegave er nå endelig helt ferdig.Det tok lang tid å sy i knappene gitt...

Historien bak denne gaven er litt morsom! Det startet med en "lue" som jeg synes godt kunne byttes ut. Min venninne og jeg bor i forskjellige byer, så jeg fikk en annen venninne til å snikfotografere presskannen og sende meg bilde på mms. Deretter søkte jeg etter bilder av presskanner på google og fant tilslutt den riktige. Etter litt mer leting fant jeg den riktige presskannen på Clas Ohlson, som jeg da kjøpte - målte - leverte tilbake. Tata, der hadde jeg en varmer som passet perfekt!

Godt å se det man lager bli tatt i bruk, og synes dette stoffet er utrolig flott! Og det passet jo veldig godt på dette kjøkkenet da...


2 kommentarer:

  1. Den var knallfin! Så stilig det ble med skråbåndet.

    Flott at du spurte om Liberty-stoffer! Trodde "hele bloggeverdenen" kjente til de, men da kan det jo andre som lurer og ikke vil spørre :) Skal samle litt informasjon om de (vet ikke så mye selv, bortsett fra den herlige kvaliteten) og lage et innlegg etterhvert :)

    SvarSlett
  2. PS. Du hadde mange flotte retro-stoffer! Er du interessert i å bytte? :) Du kan jo se hvilke stoffer jeg har på Epla, også bare sende meg en e-post om du er interessert :)

    SvarSlett