tirsdag 16. mars 2010

Søstrene Grene og wallsticker

Lykken var stor da jeg oppdaget at Søstrene Grene har kommet til byen. Selv om den er litt mindre enn butikkene i moderlandet, ble det med noen godbiter hjem! Et av gledene var en svart wallsticker med blomster. Jeg har lenge sett etter wallstickers på etsy.com, men synes det har vært litt i overkant dyrt, så jeg ble veldig glad da jeg fant en til 26 kroner. Erfaring viser nok en gang at man får det man betaler for. Og man bør være nøye når man klistrer den på veggen. Jeg var nok ikke nøye nok og antok at veggen var ren nok, men nå løsner den litt fra veggen her og der. Men det er ingenting litt dobbeltsidig tape ikke kan redde:)

Jeg har litt sansen for denne form for pynt. Den tar ikke gulvplass og den kan friske opp en tom vegg eller et klesskap. Og noen overraskelser rundt om i huset har alle godt av :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar